Assistorin ajoneuvologistiikkatoiminnot ja Uuttera yhdistyvät

Assistor ja Uuttera ovat sopineet yhdistymisestä ajoneuvologistiikan liiketoiminnassa. Järjestelyssä Assistorin ajoneuvologistiikkatoimintojen henkilökunta ja asiakkuudet siirtyvät yhtiöön, joka jatkaa toimintaansa nimellä Assistor-Uuttera Oy. Assistorin varaosa- ja materiaalilogistiikkatoiminta jatkuu Vantaan Pakkalassa ja Espoon Lommilassa toimintaa varten perustettavassa yhtiössä, jonka nimeksi tulee Assistor Oy. Tavoitteena on, että uudet yhtiöt aloittavat toimintansa 1.5.2019. Ennen järjestelyn toteutumista Assistor ja Uuttera … Lue lisää

Assistorin Nurmijärven toiminnot muuttavat Espoon Lommilaan

Assistorin Nurmijärven toimipiste muuttaa Espoon Lommilaan, missä toiminta käynnistyy maanantaina 3.12.2018. Ajoneuvologistiikan Espoon toimipisteen toimitus- ja postiosoite 3.12. alkaen: Assistor Oy Ab, AjoneuvologistiikkaLommilanrinne 102740 ESPOO Toimipisteen puh. 010 569 8560.

Vastuullisuus on jatkuva matka

Olemme Assistorissa rakentaneet vastuullisuuden viitekehyksen vastuullisuustalon muotoon. Kohennamme jatkuvasti talon huoneita, koska vastuullisuus luo perustan tulevaisuuden menestykselle. Vastuullinen toiminta ei synny itsestään tai vahingossa. Siksi Assistorin henkilöstölle on oltava selvää, mitä vastuullisuudella tarkoitetaan. Tämä koskettaa myös kaikkia sidosryhmiämme. Haluamme varmistaa asiakkaillemme turvallisen asioinnin kanssamme sekä tänään että huomenna. Tutustu tästä vastuullisuustaloon ja lue lisää vastuullisuudesta … Lue lisää

Värikkäillä heijastinliiveillä turvaa hankolaisille lapsille

Assistor Oy Ab on lahjoittanut heijastinliivit Hangon kaupungin varhaiskasvatuksen n. 300 lapselle. Liivit luovutettiin Hangon kaupungin neljälle päiväkodille sekä perhepäivähoidolle Metsämajan päiväkodissa Hangossa torstaina 18.10. Eriväriset heijastinliivit tulevat näkymään päiväkotien pihoilla ja myös väriläiskinä Hangon katukuvassa lapsiryhmien liikkuessa hoitopaikkojen ulkopuolella. – Tämä on hieno juttu! Liivit tuovat kaivattua turvaa retkillemme ja helpottavat arkea, kun erotamme … Lue lisää

Varustelu ja luovutushuolto maahantulon yhteydessä ovat automyyjän ja asiakkaan etu

Tiettyjen palveluiden ulkoistaminen osaavalle kumppanille helpottaa huomattavasti automyyjän arkea. Kun ajoneuvon maahantuloon ja varusteluun liittyvät toimenpiteet on tehty mahdollisimman sujuviksi ja vaivattomiksi, on hyötyjänä ennen kaikkea loppuasiakas. Tämän ovat todenneet työssään myös Jyväskylän Käyttöauton hyötyautomyyjä Lauri Muhonen ja henkilö- ja pakettiautojen yritysmyyjä Harri Liimatainen. Jyväskylän Käyttöauton jälleenmyymiin autoihin tehdään vakiopalveluna tankkaus jo maahantulon yhteydessä Assistorilla, … Lue lisää

Uusi autojen päästömittaustapa ja sen vaikutukset autoverotukseen

Autojen päästömittaustapa muuttuu 1.9.2018. Mittaustavan muutoksella on vaikutuksensa autovalmistajien, maahantuojien ja autoliikkeiden toimintaan – ja viime kädessä autoveron kautta autoa ostavan Matti Meikäläisen kukkaroon. Miten muutos vaikuttaa autoverotukseen? Yksi merkittävimmistä muutokseen liittyvistä asioista on sen vaikutus autoverotukseen. Uusi WLTP-päästömittaus tuottaa auton kulutuksesta ja päästöistä tarkemmat ja paremmin todellisia arvoja vastaavat laskelmat. Myös autoon asennetut lisävarusteet vaikuttavat … Lue lisää

Informaatiopalveluita hyödyntämällä säästät aikaa ja rahaa

Oleellisen ja laadukkaan tiedon löytäminen kaiken informaatiotulvan keskeltä voi olla nykypäivänä hyvin haastavaa. Tiedon etsimiseen saa pahimmillaan tuhlattua runsaasti aikaa, mikä aiheuttaa turhautumisen lisäksi myös ylimääräisiä kustannuksia. Näiden ongelmien kanssa painiskelevat automarkkinoiden ammattilaiset voivat saada apua erilaisista informaatiopalveluista. Assistorin informaatiopalvelut auttavat muun muassa toimitusketjun hallinnassa sekä tukevat myyntiprosessissa. Mitä informaatiopalvelut ovat? Informaatiopalvelut auttavat sinua ● autoverotukseen ja … Lue lisää

Positiivinen asiakaskokemus on plussummapeliä

Asiakaskokemuksen voidaan ajatella koostuvan koetusta taloudellisesta, toiminnallisesta, emotionaalisesta ja symbolisesta arvosta. Arvot taas muodostuvat kussakin kategoriassa saavutetun hyödyn ja koetun uhrauksen erotuksesta. Äkkiseltään näyttää, että asiakaskokemushan on pelkkää matematiikkaa, helposti hahmotettavissa etenkin insinöörismieliselle! Kuitenkin lähes aina edellä mainituilla kategorioilla on eri painokertoimet – ja mikä on arvon yksikkö? Asiakaskokemus on pohjimmiltaan tunne, joka ohjaa asiakkaan … Lue lisää

Keskitetyn varustelupalvelun hyödyt

Mitä hyötyä varustelupalveluista on autoliikkeille? Entä mitä varustelupalveluita toimittavalta yritykseltä kannattaa vaatia? Kokosimme parhaat vinkit. Millaisia autoja varustellaan? Autoja varusteltaessa vain taivas on rajana. Vehon myyntijohtaja Jani Tolosen mukaan mikä tahansa auto sopii varusteltavaksi, ja jokaiselle voidaan räätälöidä auto omien tarpeiden ja vaatimusten mukaan. Autoja varustellaan niin kuluttaja- kuin yrityspuolellakin. Tyypillisimpiä varustelupalveluita hyödyntäviä toimijoita ovat muun muassa: … Lue lisää

Muutoksia Assistorin johtoryhmässä

Assistor Oy Ab:n Ajoneuvologistiikka-ja Informaatiopalvelut -liiketoimintojen vetovastuu siirtyy toimitusjohtaja Perttu Pirille. Assistorin johtoryhmän jäsen Aki Karppinen siirtyy vastaamaan yhtiön kehitystoiminnoista ja jatkaa myös Assistorin ICT-päällikkönä. Jukka Niemelä jatkaa Assistorin Varaosa- ja materiaalilogistiikka -yksikön liiketoimintapäällikkönä ja johtoryhmän jäsenenä. Virve Simola jatkaa yhtiön johtoryhmän jäsenenä vastuualueenaan yhtiön talous ja hallinto.