Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy aloittavat yhteistyön Suomessa

Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy aloittavat yhteistyön Suomessa Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy ovat sopineet Bassadone Automotive Nordic Oy:n maahantuomien automerkkien varaosien varastointipalvelun aloittamisesta Assistorin Vantaan logistiikkakeskuksessa kesällä 2018. ”Sopimus on merkittävä ja Bassadonen tuotteet sopivat erinomaisesti portfolioomme”,kertoo Assistor Oy Ab:n toimitusjohtaja Perttu Piri. ”Ajoneuvojen varaosalogistiikan erikoisosaamisella ja korkealla … Lue lisää

Assistore.fi uudistui 14.6.2017 – Katso tärkeimmät uudistukset

Verkkopalvelu Assistore.fi uudistui 14.6.2017. Uudistunut palvelu sisältää runsaasti uusia ominaisuuksia ja on entistä käyttäjäystävällisempi. Parhaiten uudistuksiin tutustuu kirjautumalla palveluun, mutta kokosimme tähän kirjoitukseen sinun kannaltasi tärkeimmät uudistukset. Ajoneuvotiedot samassa paikassa Palvelun merkittävin uudistus koskee ajoneuvotietoja, jotka löytyvät jatkossa samasta paikasta. Kaikki ajoneuvoon liittyvät tiedot ovat uudessa palvelussa yhdistettyinä ajoneuvokohtaisesti. Näet siis yhdellä silmäyksellä kaikki autosi perustiedot, autoverotukseen … Lue lisää

Miten valitset parhaan varaosa- ja materiaalilogistiikkakumppanin?

Huomioi nämä viisi tekijää logistiikkakumppanin valinnassa Luotettavan logistiikkakumppanin löytäminen voi olla aikaa vievää puuhaa. Hyvälle varaosa- ja materiaalilogistiikkakumppanille ei löydy välttämättä yhtä universaalia määritelmää, mutta kukaan tuskin väittää vastaan, jos kumppanilta toivotaan tehokkuutta, luotettavuutta ja nopeutta. Aina parempi, jos kaiken tämän saa vieläpä kilpailukykyiseen hintaan. Erityisesti autokorjaamoille on tärkeää, että logistiikkakumppani pystyy toimittamaan varaosat perille mahdollisimman … Lue lisää

Assistor valitsi eCraftin toiminnanohjaus- ja asiakkuudenhallintakumppanikseen

”Meillä oli tarve uudistaa toiminnanohjauksemme vastaamaan Assistorin strategian mukaisia tavoitteita toiminnan tehostamisessa ja kehittämisessä. Haluamme asettaa asiakkaamme kaiken tekemisemme ytimeen, joten edellytimme hankittavalta ratkaisulta ehdotonta asiakaskeskeisyyttä. Koko toimitusketju suunnitellaan asiakkaan näkökulmasta niin, että prosessin jokaisessa vaiheessa pystymme tuottamaan reaaliaikaista tietoa asiakkaillemme heidän ajoneuvoistaan”, toteaa Assistor Oy Ab:n tietohallintopäällikkö Aki Karppinen. ”Uskomme pystyvämme palvelemaan asiakkaitamme jatkossa … Lue lisää